Josefina skriver

Gossip girl igår, faan att Serena och Dan gjorde slut :( jag är lite beroende av programmet så känner medlidande eller vad man säger :D

Idag hade jag min gympa lektion dåra, det gick väl sådär i början dom flesta försökte medans endel typ gjorde annat, men det blev lite komplicerat så jag fick sänka och säga samtidigt vad jag gjorde så alla skulle hänga med så det gick bra. Jag tror dom flesta tyckte det var ganska roligt, tjejerna iallafall x) men det gick bra med dansen sen och jag hade inte räknat med att vi skulle komma så långt så jag frick improvisera lite  men jag tror inte att det märks (a)

Jag hinner inte ladda upp några bilder nu heller men det blir snart, måste göra alla min läxor som jag har :S jobbigt....

xoxo -jag kanske tycker om gossip girl lite för mycket <3

Kommentarer
Postat av: EMMA

JAG VET ATT DEN DÄR VA TILL MIG JOSEFINA ! OCH JAG FÖRSÖKTE GJORDE FAKTISKT ILLA MIG :'(

2008-12-11 @ 12:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0