Josefina skriver

Min kjol jag köpte, tyvär en ganska dålig bild så det kmr en bättre snart, då kmr även en bild på uggsen :D


jag hann inte skriva mer igår, så dte blir uppdatering idag ist :D
Vid typ 2 åkte jag och Katarina till skhlm, istället för stan, och jag köpte mina uggs :D det blev ett par svart låga från vagabond, och så köpte jag en svart hög kjol från indiska, nöjd nöjd nöjd, På kvällen sen var jag med Marcus, vi kollade på en film som hette besatt som avr lite weard :S, fast sen i slutet verkade det som att den var äkta men jag fattade inte så mkt :s 
Men nu ska jag träna på min dans lektion jag ska ha imorn, så jag skriver mer sen, önska mej lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0