Josefina skriver finally :)

jag kollade prec igenom våran blogg nu och såg att mina inlägg inte ens syns längre :o så nu känner jag nog att dte är dags att jag börjar skriva lite, annars blir dte ju bara frejas blogg, och det vill vi ju inte x)  Det är nog inte ens ngn ide att jag ska berätta vad som har hänt sen sist jag skrev för dte var ju så jävla länge sen så det skulle jag väl inte hinna. så jag börjar från idag,, det är ju tema vecka nu så det har väl inte hänt så mycket. Men nu är dte iaf snart dans på dans center, första gången på tre veckor, ska bli skönt att få röra lite på sej :D

Dagens avr det där :) och nu är mitt mål att skriva i bloggen varje dag den här veckan, så får vi se hur dte går.
Men nu måste jag springa och byta om så jag inte missar bussen igen.

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0