Hermaaaaan



Är det här ens mat om jag får fråga?


Påväg till Hermans trädgård


Siri och klara


muummms



Försöker ta lite bilder varje dag nu för att allt ska bli mera intressant. Vanlig skoldag och faktiskt god mat på hermans trädgård, dock bara vegetariska rätter men jag är nu mogen nog att pröva nått nytt än bara pannakakor och köttbullar. Gott iaf då så alla vet! gå dit. Efter det så gick vi till mysiga café Muggen. Gud så fint det är där och så dyrt! hmm, jag var iaf pank så kunde inget köpa. Men inte Mira och Sanne som tog kaffe. Önskar jag kunde köpt det också...
 Imorgon blir det fler bilder för vi ska till mariefred på konst utställning. Då ska freja the master fota masssssor.

Min digital kamera går inte att koppla till datan, det e därför inga roliga bilder från lördag kommit än, jag försöker laga iaf så ni vet!


puss, Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0