rubrik

var faktiskt riktigt mysigt att sitta och grilla igår, tog somvanligt inga bilder men snodde från petras blogg två stycken, tyvär ser man typ inget för det är mobilkamera och var ganska mörkt :) Var tre som kom och plingade på hos mej (isabella, pernilla och emma, gulligt av er :D) men iaf så skrev petra på bloggen att jag trodde det var några som skulle slå mej, haha nej det trodde jag inte, okej jag fick lite konstiga tankar i mitt huvud men inte att dom skulle slå mej, tror inte tre tjejer skulle göra det :)
Prata med elin nyss och vi tänkte iaf åka in till ung 08 och kolla, får se om ngn fler kmr mer :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Well J, jag tror faktiskt du trodde de :p

Jag söäger bara, why would we run away from Örbyberget då? ;)



Men föråt , har faktiskt inte läst mitt eget inlägg så jag kan ju ha överskrivit lite haha :)

See U tonigjht!

2009-08-11 @ 18:34:41
URL: http://attling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0