Svininfluensan första dödsfall?

GAH, va läskigt, hörde att en mam kanske har dött i svininfluensan i Sverige, och det var inte ens någn som var på sjukhus, en som bara var hemma och kände symptom! ush va läskigt, fast dom är ju inte säkra på att det var dödsorsaken...

Iaf, så var dansen mkt bättre tyckte jag, och vi ska dansa i klackar (haha) önska mej lycka till!
Men nu måste jag göra matte, var tydligen väldigt efter så läxa tills imorn, matte som bukade vara prat-lektionen men nejnej inte längre, jag gjorde inte ens så mkt idag och ändå kom jag helt efter, hur duktiga tror dom att jag är :o

Nej sluta klaga, mera jobba, ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: FEBB

en man har iaf dött, usch! :( och va har du, avis!!

2009-09-01 @ 08:57:54
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0