Dans idag :D

Just nu sitter jag och lyssnar på enrigue Iglesias do you know, jätte gammal jag vet men jag blev jätte sugen på att lyssna på den va ngn konstig anldening, va många minnen man får x)
Idag  har vi iaf haft matte prov, gick piss dåligt :( men vi hade cabare och freja visade nån jätte rolig dans, fast jag såg nog mest helt borta ut men det var ju första gången (a) och sen börjar riktiga dansen idag oxå :D happy.
Nu senast har jag iaf sett bröllopsduellen och i taket lysor stjärnonra på bio, bröllpsduellen tkt iaf jag var väldigt bra :D men i taket lyser stjärnorna var väl lite en besvikelse eftersom den inte var lik boken, men om man inte har läst den är den väl kanske bättre (?)
 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0