heje

Förlåt för att man inte har bloggat på typ veckor. Jag har bara inte haft någon skriv kraft haha och jag har faktiskt inget att skriva om. Allt är ganska ointressant just nu bara. Skolan börjar ju som sagt på Torsdag och jag har ingen sovmorgon. Börjar nu 08.10 det känns ju verkligen super spännande. Ajja med tanke på att det är Hem kunskap så kommer vi antagligen att laga något gott.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skulle varit med frida men sen kunde hon inte så jag antar att jag ska vara hemma och jobba matte(!) Måste liksom för läraren sa åt mig att jag var tvungen. Så aa jag får nog ta och göra något roligare på kvällen i stället.

Josefina bloggar inte nu igen, det börjar nog bli dax för det!!

Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0