Igår

Hade inte mkt tid att skriva igår, men dagen började iaf med att jag och Freja åkte in till stan igen, köpta nytt nitarmband med rosa :) passar till skorna också (a) ny mascara och bikini, valde att ta en på rea eftersom jag redan har och jag känner att jag ska försöka spara pengar nu ;) sen åkte jag hem så kom släkten och fika, senare kom freja också och vi gick och köpte senare och ännu senare kom katarina, vi fixade våra shnygga armband och sen gick vi till samuel. iaf så gick vi hem sen och åt tårta (igen) prata och massa sånt bara, alla tre kmr ju inte träffas på jätte länge sen :(

bildser på vad jag köpte, och så dagen också ;) bytte en gång till på kvällen sen men kameran dog så det är inga bilder från kvällen heller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0