I`m back!

Nu är jag hemma från tyrkiet, och har saknat alla en massa! kom hem vid typ 5 igår kväll. Det var jätte varmt och skönt, ett väldrigt roligt hotell bodde vi på där det jände saker hela tiden. Tyvär fick jag öroninflammation och dom gav mej massa medecin som inte hjälpe. Sen på fredagen, dagen innan vi skulle åka hem sa hade det inte gått över någonting och det var en ganska rejäl infektion typ så jag fick inte flyga. Så jag fick välja mellan att stanna i turkiet ännu längre eller spendera mitt sista dygn på sjukhus, det blev det sista och dom gick bort infektionen av att göra ett snitt i min trumhinna, läskigt det där. Men ska försöka lägga in lite bilder nu, tog tyvär inte så många men några :)

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0