lips like sugar

Kanske inte hinner skriva så mkt imorn, men eftersom jag har tid nu och alla säkert är så nyfikna så kan jag ju berätta redan nu vad som händer :)
Först på dagen är det freja, senare får vi gäster, några som inte kom när jag fyllde år så det blir imorn, bara en månad efter x) Senare på kvällen kmr katarina och freja, vi alla tre kommer inte träffas samtidigt på 6 veckor sen eller var det nu blir, så det blir lite hej då :( men vi ska iaf sova hos mej och kanske grilla, äh jag vet inte vi har väl inte bestämt men kul blir det som alltid :D

Men nu ska jag äta och sen blir det nya äventyr, haha



Du fattar fan inget, kör med så jävla dåligt stil, jag orkar inte bry mej längre, synd bara att jag ändå gör det...

Josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0