Söndag



Igår drog jossi till Turkiet och idag åker emelie till Åhus. Så det är nu bara jag och Katarina hemma. Vi klarar oss, I hope

Idag ska jag iaf lämna syrran vid tågstationen, hon ska dra till Göteborg på gothia cup. Jag ska också ner dit sen men det är på torsdag det.
Igår var jag med katarina som jag inte träffat på en vecka. Det va trevligt att snacka lite med henne och så. På måndag då, då åker jag med katti till hennes landställe. Där stannar jag till onsdag eftermiddag typ. Så det blir inte nån uppdate på måndag och tisdag. Ni klarar er haha!

btw, så är jag helt fast i empos jacka som jag typ har på varenda bild. Den är sååå fiin. Värsta gossipgirl chic


kisses från freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0