Baksmällan

Igår träffade jag Flavia, ganska länge sen så det var kul :) vi gick runt istan, fika och såg baksmällan, så jävla bra :D jag tror inte nån kan se den utan att skratta, men sen idag ska jag och elin gå in til stan hade vi tänkt oss, jg är ganska lat så vi kommer väl komma till bandhagen när jag vill vända men man kan ju alltid försöka ;) sen ska jag till min farmor en snabbis och sen blir det väl till att träffa några ikväll, jag skriver ju somsagt typ aldrig vad jag gör på kvällarna har bara blivit så. Och imorn sen är det gröna lund som gäller, jag och freja klarade inte av att vara på gröna lund utan att åka nåt så vi kände att vi blev tvugna att åka dit igen ;) så det var väl lite kort om allt och så får jag väl skriva mer och lägga in bilder ngn annan dag, ha ett bra lov i det vackra vädret :D

josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0