sista dagen

Förlåt för den dåliga uppdateringen men nu när vi inte har några läxor eller dans eller nåt så har jag tid med annat och då ingen tid för bloggen.
idag vare sista riktiga lektionen, känns lite konstigt kanske men skönt att det ör sommar lov :D och imorn är det bal också, efter det blir det mer bilder och sen fredagen också från skattjakten ;)
idag annars har det väl inte hänt så mycket, jag har iaf hållt att inte sminka mej, det är faktiskt jätte skönt och allt går så mycket snabbare när man ska fixa sej och sånt ;) sen ska vi iaf gå och grillar idag tror jag om dte inte börjara regna, då har jag ingen ork.



Mitt gamla hope halsband, bytte kedja så nu blev det mkt bättre tycke jag :)

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0