sorry


En bild från idag!


förlåt för att jag har varit sjukt seg på att skriva. Idag va det en ganska kort dag. Efter skolan så åkte jag, jossi, katti, paula och petra in till stan. Men dte var mest jag och petra som sprang runt själva. När jag ska shoppa så blir jag helt galen och springer runt överallt, tro mig! Jag köpte iaf ett nytt hårband eftersom de andra jag äger ger mig huvudverk (de sitter så tajt sunt huvudet) men det jag köpte idag var inte så mycket bättre iaf. När jag kom hem så fick jag mcdonalds och sen drog jag till frida! vi kollade på tv och bara tog det lugnt. Justee! vi skickade ett mail till Laila bagge. Tyvärr så dissades vårat mail. 

Imorgon blir det slingning av hår och så på söndag så får vi se vad som händer. Vissa personer brukar ju dissa mig fast man bokat en speciell dag och allt :/


Freja

Kommentarer
Postat av: FEBB

tror inte man kan bli sötare än dig freja!

2009-04-12 @ 20:12:01
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0