Tisdag

heej. Igår började temaveckan i skolan. As skönt. Vi kollade på en hemsk krigsfilm och sedan vid typ halv 12 så åkte jag fort hem och hämtade mina bilder och sedan drog jag till värmdö gymnasium. Jag trodde att jag skulle vara där i max en halv timme, men nej nej! jag satt där i 2 timmar och ritade med massa konstiga ungar. Hhaaha fick typ panik. Aldrig har 2 timmar varit såå sega!!  Sen kom jag hem vid fyra och kom på att det va dans om en halvtimme. Så då fick jag stressa iväg på det.
Men nu, whatevva. Vi är lediga nu! det var ju nämligen så om man hade läst ut sin andravärldskrigs bok! As skönt, verkligen. Jag undrar vad som händer idag. Jag tror iaf att jag ska vara me jossi och petra eller nått.
Jag måste verkligen shoppa, har liksom en hel lista med grejer som ska köpas. Synd bara att man inte har så mycket pengar. Juste!! Petra ska fixa våran blogg så att den blir mer personlig. Good. Men hon glömmer alltid att hon ska fixa den så man måste tjaja lite på henne. Jaja nu orkar jag inte skriva mer. Jag brukar ju liksom inte skriva såhär mycket haha.


Ha en bra da!  Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0