Boda borg

jag har ju inte bloggat på länge men då är dte ju tur att Freja har gjort det iaf :D Helgen har vart bra iaf, men jag brukar aldrig berätta vad jag gör på kvällarna typ så då gör jag inte det nu heller har inte tid och sen måste vi plugga på musiken som är tills imorn, har typ hälften kvar :s men igår på dagen var jag iaf på boda borg, skojsigt värre :D Min grupp fick bara tre stämplar men vi skulle säkert fått fyra om det inte var för att nån knapp var trasig i ett rum men det var kul ändå och fullt med blåmärken har jag också, man krper runt väldigt mycket och sen är jag ju ganska klumpig också :s Här kmr lite bilder iaf,







En halv bild på mej och katarina, vackert :)




Jag Elin och Nathalie utanför boda borg :D



Jag katarina, axel elin och nathalite utanför våra gamla rum på stjärnholm x)

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0