Listan

SKOR: Vita tygskor eller mina nya gladiatorer!
SNEAKERS: vita converse!
JEANS: Ett par gamla favoriter från Bik Bok!
T-SHIRT: Har så många favoriter!
UNDERKLÄDER: många där också!
VÄSKA: gillar min lilla guliga med kedja, eller farmors gamla!
PLÅNBOK: Ful guldig från wedins som är 4 år gammal, och klottrad på!
SOLGLASÖGON: Mina fake wayfarer, drömmer om ett par äkta!
KLOCKA: Har ingen just nu!
SMYCKEN: Hhaha måste säga mitt nya nitarmband och ett armband som emelie gjort till mig när jag fyllde 15!
TV: Jag vet fan inte vad jag har!
MOBILTELEFON: Halv trasig sony ericsson walkman
MP3: rosa ipod shuffle
DATOR: Vet jag inte heller!
TANDKRÄM: aquafresh
SCHAMPO/BALSAM: wella äger allt!
TVÅL: blåbärstvål från någonstans!
PARFYM: Sweet paradise = morgan, Be delicious = DKNY, L.A.M.B = Gwen stefani, Cool = ralph lauren
MINERALVATTEN: gillar inte bubbelvatten!
VIN: blä på det!
DRINK: noll koll!
BRÖD: Massa olika!
MAT: Pannkakor!
GLASS: Vanilj med jordgubb!
GODIS: Lakrits!
SÄNG: Malm, Ikea
LAKAN: hahahha?
FRISÖRSALONG: olika här också!
DAGSTIDNING: Aftonbladet
MAGASIN: Glamour, Veckorevyn, Solo, Cosmo, Glaze och Chic


Det sista jag gör idag, Undra om ni orkar läsa allt??

Godnatt, Freja

Kommentarer
Postat av: e

Still pankakor! :D <3 <3 <3

2009-05-24 @ 22:46:35
Postat av: Ida

kul lista:D

2009-05-25 @ 02:19:49
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0