Long hair :)

Imorgon fyller jag år :D yaay, blev bara tvungen att säga det men annars imorn tror jag det blir stan med elin och sen tror jag några i min kära släkt ska komma över. Nu idag ska jag snart gå och baka tårta och sen ska jag nog gå till en kompis :) annars idag har det väl inte hänt så mkt skulle jag tro vi hade nationella i No och dte gick väl sådär x) men nu ska jag till mitt tårtbakande, ha en bra dag alla :D


Freja gjorde den här coola tofsen åp mej, ser ut som jag har jätte långt hår och allt är äkta också :o vad man kan göra med lite smarta knep x)

Josefina

Kommentarer
Postat av: Matilda

gud vilket underbart vackert hår :O:O

2009-05-27 @ 18:32:33
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit snygggt, hur gjorde hon då :)

2009-05-27 @ 18:35:00
Postat av: Matilda

svar: jag vet inte riktigt än, jag vill ha det ljusare iallafall :)

såhär nu till sommaren och allt..

2009-05-27 @ 18:45:09
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0