bilder

Vi åkte till Petras land i onsdags, men igår iaf så vaknade vi typ vi halv 9 lr nåt så då hann vi göra myycke saker,  först cyklade vi till nåt ställe och jag och katarina och katarina har inte cycklat på jätte länga så det gick väl sådär, JAG ramlade iaf inte x) Men sen rodde vi över till ngn ö och jag tog ju fram min vackra sångröst så att dom andra orkade ro, coh sen badade vi för första gången iår (!) det blir så jobbigt att skriva allt, men det var iaf jätte kul :) och lite bilder kmr också:

Petra på flakmoppen, jag och K fick ju äran att sitta skrikandes därbak :)





Bara för att vi har snyggast pyjamas xD


Petra fick för sej att irritera stackars svanar x:)


vårt härliga loft


såhär härligt såg vårt egna kök ut efter en kväll x)





chokladpopcorn :D



Josefina

Kommentarer
Postat av: Freja

Tacka mig för det heta "jossow" och "kattow" trycket :D

2009-05-22 @ 23:05:36
URL: http://glossycrisps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0