Dagens onödigaste köp!

Ja nu ska ni få höra. Idag på lunchen så beställde jag en stor god hamburgare, vi satt på bamses pizzeria som vanligt. Sen då innan jag fått min mat så får jag så sjuukt ont i magen. Det blir inte heller bättre av att hamburgaren sen kommer. Jag tog kanske 3 stycken pomfritt sen kunde jag inte äta mer. Mår så jävla illa. Så jag går till toan och ringer till min far som får komma och hämta mig (jag får panik i dessa situationer) för jag kan ju inte åka tåg och buss! Tänk om jag liksom skuller spy! Det kändes så iaf. Sen så går jag ut till tjejerna igen och säger att jag ska dra hem. Har då inte druckit något på min cola eller ens rört hamburgaren! Kan ni fatta onödigt jävla köp!! Dock så blev allt mycket bättre när jag kom hem. Kollade på Hanna montana the movie två gånger på rad. Drack lite vatten och så men åt ändå ingen lunchh. Så nu är allt toppen igen! Jag är FAN så glad att jag inte spydde. Det hade inte klarats av. Speciellt inte om jag hade spytt inne på pizzerian. Fy fan, jag hade skämts ihjäl!!

Nu är det ingen fara iaf! Lucky me




Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0