Just another rainy sunday afternoon

Godmorgon!
Inte för att jag vakna nu, men jag har vart så sjukt trött hela veckan så nu kunde jag finally sova ut :D
Jag sitter fortfarande kvar i sängeb men det är deprimerande väder ute så inget får mej att vela gå upp....
Men senare idag ska vi till min kusinsom fyller 18, congrats!
hmm..man ska kanske upp och duscha.....
okej jag har ju redan gått upp förut idag och ätit (a) men mat är viktigt!!

Sen är jag lite ledsen för jag missar dead by april!!! :(
soo sad, dom har sin spelning när jag är i trysil, fan att det ska vara samtidigt :(
jag tror inte mina föräldrar vill köra ner mej till typ göteborg så jag kan se dom där,
but it could happend..om jag gör stoora hundögon så maybe :D



Oemotståndligt?

Ha det bra!
Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0