Show it off

Jag har typ vart sämst på att skriva men nu kommer lite uppdatering då: (trot eller ej så skriver jag faktikst vad jag gjorde i helgen :O..)

Fredags efter skolan åkte jag och mötte Flavia och fikade i stan,  nica as always :)
Sen åkte jag hem och fixa mej på tre sekunder eftersom det jävla tåget var så sent, sen åkte vi till Paulina :)
Var rikitgt kul, sen åkte vi hem till emma, blev lite allsång på bussen och sen åkte vi runt i en kundvagn runt hela årsta typ för emma har sämst lokal sinne :O sen släppte hon vagnen för hon fick sms så jag ramla :( elaka människa...


Jag emma och greta


Jag och daggis :)



Sen gick jag och hjälpte till och packa upp och sen blev det donken:) sen (hej jag kan inget annat ord) kom freja till mej och sen gick vi till katarina, vi gjorde tacos och hade kul för oss själva haha, men det var näjs :)



Charmingo...


Nej jag ser inte alls ensam ut..

Sen i söndags skull ekatarina på öppet hus så jag och freja fick sitta där och äta frukost utan katarina, kändes lite konstigt, och på kvällen blev det självklart GG med elin och adventsfika :D

Pjuh nu är jag nästan lite stolt haha

//Josefina

Kommentarer
Postat av: katarina

haha josefinas ord: charmingo x)

2009-11-30 @ 20:04:18
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0