Tisdag

Tjaa alla våra hundratals med läsare :D
Idag var det en nyttig lunch med muffins, jag tog nån med banan/mjölkchoklad, jaa det låter kanske inte så gott men den smaka mest som vanligt faktiskt....
Åhh, kollar på tv just nu och det är massa julreklamer!! :D

Men imorn börjar jag halv tio och slutar 1, två lektioner så det känns ganska skönt, sen har jag ifs utvecklingssamtal också, med min mentor som ingen känner han vet väl knappast vad jag heter :s
sen ska jag kanske ta svinis sprutan imorn också....ush hatar sprutor men men vad gör man inte 

Filmerna som man måste se nu!:


En julsaga-det verkar ju som världens mysigaste film hihi :D



New moon, vem ska Inte se den? tror dom flesta har längtat som fan efter twilight



2012-verkar så obehaglig men man måste ju se, jag får panik att det ska hända på riktigt...

Back to svenska läxan,'

Josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0