Tuesday24

yo! Nu har jag precis duschat så att man är super fräsch igen inför morgondagens skola. Bild hela dagen lång som vanligt på onsdagar.... greeaaat! nej faktiskt inte. Rätt boring om jag får säga det själv. Nåja, nu så har Angie laddat in sjukt många hemska bilder från våra fina skoldagar på FB. Vissa vill jag inte ens se så man får ju avtagga flitigt. Och mira har gjort ett 09ESBD team för våran klass haha! Kul asså!!

Annars har jag inget mer att säga. Ska läsa en bok strax och torka mitt jobbiga hår! Hoppas alla får en bra kväll iaf. Bättre än min.

juste, ska sms mobba jossi också. Hihih



Freja

Kommentarer
Postat av: Mira

Åh jag och mina bra ideer! Nej jag skojja... men erkänn; den va bra? ;D

2009-11-24 @ 23:53:06
URL: http://alwaysmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0