underbara måndag

Tjennixen :)
Har prec kommit hem från danse, vi kör vidare på dirty :) var väldigt trött efter den underbara morgonen när man fick gå upp kl 6...sen har det väl inte hänt så mkt mer idag, vi hade oförberett prov och maten var äcklig som vanligt, jag hade högläsning om vårt prov vi har imorn som ingen uppskatta :O

Nu ska jag äta och och sen träna på mina två underbara prov jag har imorn, wish me luck!
Ohc lite snygga bilder jag tog från kaytarina och petras blogg, kanske inte så roliga men va nöjda :)




Våran frukost vi fick handla eftersom vi bodde själva, bildbrist (?)


Katarina nya visningsbild på facebook :D vi hade bakat älskade hsm kaka :P

Time to work!

//Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0