Sunday25

tjaénaare. Nu har jossi dragit till Italia så jag får skriva själv ett tag. Imorse hade min mobil ställt om sig själv. Det var tydligen den 26 haha! Så jag fick lite paniiiiik. Nåja, jag kom på sen att det var den 25. Så siri fyller år imorgon! det får ja inte glömma. Ikväll drar min lilla syster till Barcelona på fotbolls läger. Kul för henne, tråkigt för mig.....

Idag blir det Liljeholmens nyöppnade centrum, med katti och peter. Ska köpa mig en ny BUS (brun utan sol). can't be without it.
Sen ikväll ska jag ladda inför birka paradise som jag, katti, julia och johanna ska åka på måndag. Kul som ffffaan.

får se om tjejerna är klara snart så vi kan dra och shoppa lite.

see ya, Freja

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är BUS?

2009-10-25 @ 13:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0