Dont cry me a river, cry me a fucking sea

Tjennixen :)
Otroligt skön vecka, går typ mellan 10-1 och gör inte så mkt :)
I måndags beställde jag finally mina kläder, och sen träffa jag emma, tjockis åt och satt och spela super mario :o haha hundra år sen, men jag var ändå bäst, eller emma som var dålig? huumm....

Igår stod jag på öppet hus också i skolan, kan inte påstå att jag hjälpte till så mkt,, gick mest runt, haha mobbat det lät :)

Idag har vi iaf ätit sushi igen, tycker jag ändå har blivit lite bättre, all mat ramlade iaf inte ihop den här gången :o Sen när vi hade slutat gick jag till paulina som var suuper sjuk, men det var trevlans, lyckades iaf henne att gå med på att vi ska ha middag hos henne på fredag :)
Sen gick jag iaf till sebbe men sen skulle min mormor komma så då begedde jag mej hemåt igen :)



Älskar mitt otrloigt charmerande smile haha, men min dator vill somsagt inte ladda upp bilder förutom dom från webbkameran. Lovar det är nåt sett för apple att tjäna pengar :o vet inte hur men nåt är det säkert.....

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0