Update

Tjabba :)
Har vart lite dålig uppdatering,, väldigt faktiskt :O Helgen har vart ganska lung, vart sjukt trött hela helgen så har mest vart med sebbe och tjejerna, inte samtidigt dock :)
sen kan vi ju löra lite resume för reten ev veckan ;)

Måndags: Lång skoldag, hade tydligen inte sista lektionen men väntade ändå på Katarina, vi åkte sen tll donken åch åt innan första danslektionen, så nu dansar vi till paparazzi, men gud va skönt att röra på sej efter att ha svulat upp i några månader haha inte alls fet :)
Efter åkte jag hem och vänta på Emma som kom, vi åt kladdis som vi så duktigt bakade och kolla på OC, sen var det nattedags. Och emma höll med om att min godnatt musik som jag lyssnar på vare kväll funkar, så underskatta den inte!

Tisdag: Vi vaknade, otippat. sen åkte vi in till ännu en dag i skolan, på historian sen åkte jag och emma till gamla stan, för att hitta om häxor. Gick runt och tog störda bilder och filmer, som vi säkert kommer h med ocks. Sen gick vi till medeltids museet, som dom har gjort om för alla som är interesserade. Där gjorde vi b.la mtv cribs i nåt hus, även det blir säkert också på presentationen...
När vi var klara gick vi och åt på ett cafe, blev varmchoklad och pannkakor för min del, känns inte barnsligt nånstans :)
Sen åkte vi till park och mötte dag och Paulina för att kolla på precious, den var väldigt skum och deprimerande, men annars bra höhö :)

Idag har det vart en vanlig onsdag, dock var det skönt att slippa musiken på morgonen  så man inte börja 8 :) Nu blir det dags att jobba med cp matten som jag inte fattar ett piss av, är bara 6 sidor efter, love myself :)
Men härligt nog slutar vi halv 11 imorn så det blir nog okej ändå :)

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0