its wrong, but it feels alright

Sitter och kämpar på min histroa läxa,, tar lite paus nu och tänkta göra en snabb årsresume eller vad det nu heter. Ingen ide att jag skrver per månad för jag kommer ändå inte ihåg så jag gör på nåt annat sätt nu :)

Resor: Första i 2009 blev bara till fjällen med familjen, några dagars skidåkning.
Sen i maj drog jag och katarina till Petras landställe,blev en mysig helg med årets första dopp och massa mys.
På sommarlovet åkte jag själv till Petras land också, då träffade vi några första kvällen som vi träffa sen varje kväll och gjorde lite olika :) Även då blev det mycket sol bad och massa maat :D även att leta efter nåt som petra trodde var ett lik, som tydligen var en morgonrock...
Åkte två veckor till Turkiet med familjen också, otroligt skönt, lyckades dock få öroninflammation och fick spendera min sista natt på sjukhus för att få flyga hem.
Åkte Galaxy med Elin också, underbaraste båtresa jag någonsin gjort, blev mycket dans och träffa nya männiksor :)
På höstlovet åkte jag också med Elins familia till Italien, vi åkte runt väldigt mycket och även detta blev en härlig resa med min älskling.
Nu i December åkte jag och folk från klassen till Trysil, försökte lära mej snowboard, även det blev en härlig helg :D
sen blev det andra små resor i sverige, typ göteborg.,

Vänner: Eftersom jag bytta skoa nu så har jag träffat massa där plus på annat håll, men i år har jag verligen lärt mej vilka som betyder och man ska lita på och som är keepers haha ;D Har även fått upp kontakten med gamla godingar, vet inte varför jag skriver som jag gör...

"kärlek"-eller vafan jag ska kalla det: Efter ha vart tsm med marcus huur länge som helst, tog det slut i februari. för att nu sista dagen av 2009 bli tsm med sebbe, (eller första dagen av 2010, hmm....) mellan det är det historia eller vad man säger, haha nej men aa...

Jaa, jag vet inte riktigt vad man ska säga mer, har iaf vart ett väldigt bra år dethär, även fast det kanske inte syns nu på det jag skrev så har det iaf vart är väldigt händelsefyllt år då mycket ändrats, även jag! hoppas det här blir minst lika bra.. :)

ska ladda upp lite bilder sen men det får bli nån annan dag :)

Josefina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0