It`s hard to face the truth

Eftersom freja klagar så ska jag skriva lite nu :)
Igår mötte jag emma och åt middag på nåt cafe, när dom stängde gick vi vidare till donken och åt lite mer-så kul hade vi. haha nej men det var faktiskt kul att träffa henne igen, sen åkte jag till petra och kolla på harry potter

Idag hade jag tänkt plugga, duktig som jag är, men min lillebror fick mej att åka och kolla på avatar istället, jävligt bra faktiskt :o Sen irriade vi runt fr jag skulle ämta ut min dvd och sen åka till pappsen en snabbis oh hämta min jälva historiebok, sen var dte bara att äta middag och åka till katarina och mikaela och kolla på oc, sen rullade dom andra in en efter en :) Men bev ändå inget pluggande...panik!

Nu ska jag sova, imorn sen blir det frulle med elin och sen ska jag till dalarö och träffa Flavia, finally! :D
Sen ska jag fan klämma in lite plugg känner jag, har haft flera månader på mej med nån inlämmning, ska in på torsdag och jag har inte börjat..love myself.

Nej nu ska jag sova, natti natti <3

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0