MMmmmmm

då var ännu en helg över, sad but true...men har tema vecka nästa vecka så är nog inte så jobbigt, dock är ju lite avis på petra som är ledig, skulle kunnat hänka ivg på nån fest men nejnej somliga har skola och då blir inte mamma glad om man är ute hela natten :)

Iaf så var det väldigt trevligt hos gretis,, vi började lite hos pullan innan vi åkte till greta, dansa och allt som höll till,you only live once,. sen åkte jag och sov hos emma :) oj jag måste ju behärska mej med alla detaljer som bara väller fram :o
Lördag---hum står helt stilla i mitt huvud just nu, men var säkert bra, gud vad händer med mitt minne :s

Idag har jag iaf vart med sebbe,som allt är bra med nu, puh :) asså inte att han har vart sjuk haha gud nu bara svamlar jag, som typ alla mina inlägg nu...
och nu ska jag kanske träffa elin men hon äter och för henne tar judet 75 timmar...

Josefina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0