No one could take him down

Känner faktisk tatt skolan nästan är slut nu :o hade musik på morgonen, först skulle jag sjunga med emma gick väl ganska bra när vi tränade men när vi skulle spela upp blev jag jävlig nervös och faila totalt, så dansa istället och fick ett efterlängtat mvg :D känns ju skönt med ett iaf :p

Sen var dte nån mjölk tävling när några drack flera liter mjölk och spydde, jävligt äckligt, förstår inte hur man vill förnedra sej och spy framför ehla skolan för att sen en av dom ska vinna nån mjölk pokal och typ en biobiljett? inte värt det enligt mej...

Nu har jag solat i typ tio min medans nagelacket torka, ska åka och möte atarina och sola sen och sedan träffa freja för att gå på småsyskonens cabare, fan kommer typ bli bland sista gångerna jag är i örbyskolan, känns nästan lite sorgligt fast jag själv slutade där för fyra år sen :P

Men först ska jag göra min historia, på riktigt denna gång tänkte jag...



Självklart avslutar vi på en snygg bild på mej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0