J, skansen

Äntligen fredag ävan fast den här veckan har vart ganska skön ;) Idag skulle vi till skansen och kolla på djur och eftersom det var så varmt idag var det jätte skönt och själv var jag ju mest exalterad av att åka djurgårdsfärjan av ngn konstig anledning. på skansen sen skulle vi iaf sitta och spana in samma djur i typ en timme, vi valde gäss och på köpet fick vi alla härliga måsar så det blev mkt skrik men det var kul. Efter skansen åkte jag, påla, freja och katarina till stan. själv skulle jag hämta mina converse och köpa knästrumpor. Lite senare mötte vi elin och rebecka eftersom jag och elin skulle hämta våra biljetter och sen gick vi och köpte mjukglass :D och här blir lite härliga bilder från skansen : 

                            Bengt :D

                         Våran kära fågel vi satt och kolla på.


Elin och Rebecka





Kommentarer
Postat av: petra

hellooo jag var också med! you son of a bitch jossi. nej jag kommer inte förlåta dig för detta nooooooooooooooooooooooooooobb.

2009-04-24 @ 18:43:56
URL: http://attling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0