Hey folks

Jag blir så deprimerad över att sommarn är slut! jag förstår inte hur det jämnt kan gå så snabbt, det mesta är att jag vill ha ljus! klockan är typ 7 ch det är ju jätte mörkt, INTE okej säger jag :( take me back...

Så nu ska vi vara glada istället :D Idag är det lill-lördag och snart helg, tänkte lägga in en dagens men jag hittar inte min kamera..hmm inte bra :) Igår var det DH, thats näjs :D

Jag känner mej duktig som har gjort massa läxor, är väl bara spanska som saknas då, prov på onsdag ;)

I brist på bilder kmr lite från insparken, long time ago kanske
Nånting är emot mej så bilderna försvann :( men had et bra iaf :)

Kommentarer
Postat av: Jeffelina

Hej :)

Vad gillar du att läsa om i en blogg? :)

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva

om i min blogg, vet inte vad folk vill läsa om,

så blir gärna glad om du tyker till i min blogg

om vad du gillar att läsa.

Du kanske inte har hört/sett/läst min blogg och

du behöver inte fortsätta läsa den om du inte vill

men det jag ber om är bara at du skriver vad du

vill läsa i en blogg :)

Kram jeffelina

2009-10-07 @ 21:18:58
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0