NEWS!NEWS!NEWS!NEWS!NEWS!NEWS!NEWS!NEWS!NEWS!NEWS!NEWS!

måste också bara meddela att mascaran som jag nu köpte (false lash effect) var väldigt bra, ett bra köp alltså. Man får långa och snygga lashes ;)  Köp den!! I vanliga fall kostar den 175 kr men om du kollar på Åhlens så finns den för 155 kr eller på H&M där den är som billigast. Bara 140 kr. Bra va!! Bara så ni vet så har mascaran inte riktigt släppts ännu, Den blir official i februari men finns nu som en liten "förhands visning" Hurry Hurry or wait.

Måste också bara säg att jag fick en jätte fin julklapp av emelie idag. Ett litet paket från Bik Bok med 6 st miniatyr grejer i. En mascara, ett gloss, en ögonskugga, en mini spegel och 2 små nagel filar. Jag blev as glad, hade typ helt glömt bort att jag önskade mig den så det blev en big surprise!! Av mig fick emelie vita pärlor, vitt sidenband och berlocker. Hon är nämligen super duktig på att göra smycken och hon tycker att det är kul också så nu hoppas man på ett armband eller något kanske till födelsedags present. Hon har gjort ett jätte fint till mig tidigare i år. Måste säga att det är mitt favvo armband just nu!!!

jäklar vilken lång text det blev aja!! god natt igen! FREJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0