cabaret :)

Ja som freja nyss skrev var dte ju cabaret idag, det gick väl sådär största missen för mej var väl första gången vi skulle dansa till no air och jag inte kunde allt och stog där och såg ut som hej kom och hjälp mej men nästa gång gjorde vi så att jag och rebecka satte och ner och amanda dansade själv, jag såg ju inte hur det blev men det blev säkert bra :) Jag blir typ aldrig sjuk men just när dte är cabare lyckas jag jämnt med det så jag kunde inte andas genom näsan hela tiden så jag såg väl lite ut som en fick som fick öppna munnen ibland och ta luft x) aja skitsamma det kanske inte märktes ändå. Nu tog jag iaf med kameran, men jag glömde ta bilder.....och när jag ändå sitter och klagar hela jävla inlägget så jag kan jag ju passa på att säga att dte är jävligt dåligt att inte vi är lediga imorn när typ alla andra är det :o så då har jag fått allt det ur mej, sköönt. nu är jag glad igen :D ha en bra dag och önska oss lycka till på den sista föreställningen :D

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0