Hos katarina

Nu sitter jag hos katarina, dom sitter och äter men jag hade redan ätit så jag sitter här vid datan i min ensamhet :D Alla har väl märkt att det är varmt ute och freja sa ngt om glass förut så nu ska jag försöka få med dom och gå och köpa glass när dom är klara. Sen kan jag ju passa på att berätta att mina converse som gick sönder (jag hade inte ens haft dom en månad) har gått sönder igen, jag gick och lämnade in dom förra veckan hos nilson där jag köpte dom och de sa att dom skulle laga dom, sen hämtade jag dom i fredags och så sprack sömmen igår :s då blir det väl till att gå tillbaka och klaga, va jobbigt allt blir och jag känner mej som en rikitg surkärring men vafan vad ska man göra?

josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0