Tisdag

Idag var det tisdag och vi skulle ha hjärt-och lung räddning. det gick väl egentligen ganska bra men dte såg ju för kul ut när alla stod och tryckte på dockorna i takt :D annars har det väl inte hänt mkt, vi stannade kvar efter skolan och tränade litepå cabare dansen, bara emma som tkt om mina rump steg :D Senare ska jag nog gå ut och springa med elin, vi har bestämt att springa den gång i veckan, dukitga vi, men det är väl bra att jag har ngn som verkligen får mej att göra det också. Hon har ork tillskillnad från mej. Men nu ska jag noh gå och äta lite,, och freja det är väl klart jag skriver varje dag nu, vad får dej att tro att jag inte skulle göra det? :o

Josefina

Kommentarer
Postat av: emma

haha ja det är klart

I <3 JOSEFINAS RUMPA

2009-04-21 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0