Torsdag :)

Oj då nu glömde jag att blogga igår fast jag sa att jag skulle :o ja jag får väl bli bättre på det här. Idag var det nationella prov i matte, jag gjorde allt och nu är dte väl bara att hoppas på det bästa :D  annars var det bara att göra klart alla våra frågor om genetik och sånt och sen fick vi gå hem, men vi var inte klara förens halv 3. Sen stannade vi kvar i skolan för att träna på våra danser till cabaren som är nästa onsdag (!) men vi får väl hoppas att det blir bra. Imorn blir dte fint väder så vi ska till skansen, mysigt värre :D då blir det sockervadd eller glass och jag tänkte kanske också ta lite bilder så det inte bara blir fula som freja lägger in på mej x) Nu sitter jag med min käre kusin, jag satt och sjöng på "mayhem" låten som inte har hört så hon tänkte sjunga med det blev : Mayhem du vet att du vill ha mej, du vet att du vill va mej....
Bättre tyckte jag iaf x) nej nu ska jag gå ha det bra

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0