trött dag..

Måndag idag och dte var genrep hela dagen. Vi har typ bara dansat och jag glömde ju kamera som vanligt men då var det ju tur att inte freja gjorde dte och kan lägga ut bilder. jag tänkte väl kanske göra dte imorn då, det är ju alltid freja som lägger ut bilder och jag verkar tråkig x) Dansen inne i stan var iaf rolig, det blir tre hopmixade låtar
-Whatever U like
-Mayhem
-See U at the club

Så det blir nog skoj, Just nu sitter jag iaf och försöker hitta mobil men jag hittar ingen men nån måste dte bli vill inte ha min stenåldersmobil längre. Och innan jag går tänkte jag lägga ut en fin bild på gröna lund jag tog från djurgårdsfärjan i fredags, bara för att det öppnade i helgen och jag längtar tills att åka dit och prova Insane även fast jag typ kmr dö x)



Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0