Söndag

fan jag skrev inte igår heller så det blev ju inte som jag sa, men iaf så blev det en rolig helg :D Igår så var jag först ute i det varma vädret med robin och sen vid fyra skulle jag är middag hos mina kusiner, sen vid halv 7 gick jag till elin som fyllde år tyvär glömde jag att ta med kamera men rebecka som gjorde dte har lovat att skicka bilder till mej. Idag ska jag åka till farmor nu på morgonen och tror jag att vi ska träna lite på nån cabare dans vi skulle ändra, eller så skulle vi bara träna jag hängde inte rikitgt med :s Men nu ska jag iaf gå och fixa mej så ha en bra

Jag och Elin på Malta, och man kan ju undra vad jag tänkte med när jag klädde på mej den kvällen.

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0