FREJA, Dec-Aug



December 2008
Nyårsafton, satt och chattade med katti på msn innan vi åkte.
Sätt twilgiht några dagar innan med emelie, vi va fast. Jag blev
mörk brunett haha.

Januari 2009
Nån dag då jag lockade mitt hår. Var mycket twilight beroende
(e fortfarande men men)


Februari
Mycket i skolan nu. Nya skjortan och ojämna ögonbryn

Mars
Träffade lite nytt folk kommer jag ihåg. Precis slingat håret också.


april
skjortan här igen haha. Började göra mycket outfit bilder på bloggen.

Maj
Tänkte på hur mycket jag skulle sakna min klass sen.
Köpte den randiga tröjan som sen skulle bli en fjortisfavorit.
Inte uppskattat.

Juni
Här såg håret mörkt ut igen, nog bara ljuset i bilden. Jämna
bryn och låånga fransar! Slutade 9:an precis och ville ha ett kul lov!

Juli
Mega slingade blondt (dock fortfarande brunt lite där under)
Shoppade massor i sthlm och drog till Göteborg senare.

och nu, Augusti
Fyllt 16 år den 9 augusti. Var i grekland och åkte flygplan för första gången ever, FETT SEG JAG VET! Börjat på värmdö gymnasium
och var skiiit nervös inför det och ville helst inte gå dit. Vilken barn-rumpa. Jag gillar ju det nu.
Fått nya roliga vänner i bild och form klassen och ser fram emot tre år. Kommer alltid hålla kvar vid mina gamla vänner från sjöängsskolan/ örbyskolan, ALLTID!!! Ska åka kryssing snart vill jag lägga till också hahah!



Så har man ändrats genom året. Gått från mörkbrunt hår till nu blont. Ibland saknar man den gamla tiden mycket. Har iaf kvar alla bilder från alla år, Super trevligt att kolla igenom ibland!




Freja


Kommentarer
Postat av: katarina

vi kommer aldrig släppa dej heller freja gums :D <33 förresten är bilden på dej från i januari sjuukt fin! :) <3

2009-08-24 @ 17:51:19
URL: http://katarinahs.blogg.se/
Postat av: Amanda

helt ofattbart söt på bilden från december 2008 :O du är självklart jättefin nu också men jag fastnade verkligen för den bilden :D <3

2009-08-24 @ 19:51:16
URL: http://dampamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0