I got a true feeling, I LOVE AEGINA


Utslag och ärr efter havsanemon, jag skulle säga, attack!


på stranden


empohoo!

yeah, lånade syrrans tröja i brist på kläder


acropolis, fattar itne att jag klarade mig hela vägen upp dit idag!


empo läser twilight medans jag stör


Älska taket på kvällen med solen!

bara för att du gillar den


havsborrar överallt!


Fel öga, som vi döpte gulliga kissen till!


Chill på kvällen.



vackert

100% pleassure, pure pressure


lösa vild katter, love them


empo på marathonas strand (vår egna)


första bilden på vårt paradis


på vägen till greece, blek och rödögd....



Planet, mest kul i början!


Lyx drinkar




Ni får dessa bilder nu. För nu måste jag fan sova!!!!


Freja

Kommentarer
Postat av: Empo

ahhaah love bil bilden ;) hahah

sammanfatning på hela resan:

SHIT VA NICE DET VA & SKIT ROLIGT

tack så mycket att du va med :D <3<3

2009-08-16 @ 15:25:52
Postat av: jennifer

Vad är det för underbara drinkar?

2009-11-08 @ 22:46:55
URL: http://blackribbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0