orkar man läsa?

Hola :D (ska börja med spanska imorn så man måste ju träna lite)
Idag var dte ju back too school, dagen började med att röda linjen var avstängd så jag som trodde att jag hade bråttom sprang snabbt upp och försökte hitta ersättningsbussarna, eftter ett tag hittade jag en jag kunde fråga och efter han hade förklarat kom en annan och sa att tågen visst gick..
Så jag sprang ner igen och hoppade på tåget och trodde jag skulle bli sen, men tydligen var jag en halvtimme förtidig för att jag hade inte fattat att vi skulle börja senare.
Men vi fick slippa sista lektionen (tråkigt..) så jag åkte till stan och mötte elin och gjorde lite private buisness, sen mötte vi Kate och på vägen hem gick vi förbi sjöängen och hälsade på Erik, hasse och sergio. Alla verkade så glada, och när vi var hos Sergio som hade lektion blev det ju till dom vanliga gamlja lektionerna och vi fick stå där och presentera oss och allt. Sen gick jag iaf till elin, jag kan ju snart flytta in där...



Ifall det låter som jag är helt deprimerad måste jag säga att det absoult inte är så! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0