STAN IDAG IGEN



Robin provade snygga skor på dinsko


outfits på urban outfitters. Freja med nya jeans från weekday och
jossi med ny skjorta från urban outfitters.







var i stan med Jossi och Robin. Jag köpte inget alls och inte jossi heller om jag minns rätt. men robin, han köpte massvis! Hade mina heels idag. Fan vad jobbigt asså. Nu har jag världens största skavsår. Det är ju mys. Juste vi såg Sofi Farman på Nk. hihi tyckte jag var kul! Sen så såg vi nån från gamla idoljuryn och sen nån programledare från tv4 på tåget. Kändis dag!
Ska äta tacos nu. Ha det braa




Freja

Kommentarer
Postat av: FEBB

åh nnu har du fixat det! woho :), och jag vill också shoppa som er snygga kompis robin, haha

2009-08-31 @ 20:32:47
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0