sweet stuff

Godkväll bloggen!
Finally helg! idag provade jag faktiskt att åka pendel till skolan så jag kunde möta emma, kul att ha ngn att ¨åka med, jag tänkte att jag säkert skulle möta folk på tåg och sånt men jag åker aldrig samtidigt som nån :s hann också prova chai latte på vägen, riktigt gott, tycker ju inte om kaffe men det smakade inte kaffe alls mer som julafton :D Ja det har väl inte hänt så mkt mer idag, ska träffa katarina och petra ikväll, vet inte kanmske fler, och sen får man se vad som händer :)

Imorn ska jag först till ikea och handla MUCHO, och sen till stan om jag hinner :) ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag mäste bara förklara en sak , chai latte är te med skummad mjölk typ ;) varför många tror att det är kaffe är för att det heter latte men latte är faktist mjölk på italienska tror jag så det är därifrån det kmr ;) fast det kanske du redan visste :) <3

2009-08-28 @ 21:24:03
URL: http://dampamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0