tidsfördriv

Blyg: Kan vara, ngt jag försöker få bort!
Smart: oh ja!

Långsam: kan väl vara lite seg..
Tålmodig: haha nej

Stressad: jag måste stressa för att ngt ska bli av
Djup: öhm, jag vet nt de
Öppen: beror väl på
Ärlig: oftast, men vita lögner kan vara bra iobland ;)
Positiv: ofc!
Rolig: haha ja jag brukar iaf skratta år mej
Ansvarsfull: nja, kan vara
JAG HAR 

Svikit en kompis: ojj, inte vad jag kmr på men kanske

Förlorat en bästa vän: nej inte förlorat deirekt

Sagt att jag älskar en kompis:
ja då!

Sovit med en killkompis:
yes box
Sovit med en tjejkompis: nej? men jo

Pussat en av samma kön: yess

Slagit en kompis: inte seriöst (a)
En kompis som vet allt:
japps de har jag!

JAG HAR 

Haft stadigt förhållande: jupp
Krossat någons hjärta: think so, tyvär

Gett någon ditt hjärta: japp det har jag
Playat" någon:
I don`t do that
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja det är klart
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: tror inte det?
Varit otrogen: nope, är för snäll :)


Låt just nu: eftersom jag ska se lady gaga snart, så sitter jag och lyssnar på massa va henne :)
 

Lärare i skolan: Erik eller hasse typ ;)
Plats: ge mej ng rolig så spelar det ingen roll :)

Frukt: äpple

Dricka: äppelpajs drickan, maha, men typ vatten är väl bäst

Ha på mig: tröja och strumpor, haha jag är snygg, håller på och väljer

JAG HAR 

Cyklat omkull:
mjo, fast bara när jag står still :s

Sjungit i duschen:
alltid 
Hoppat bungyjump:
nej fyfan
Fobi för något:
äckel spindlar och att ngn sitter på min huvudkudde,
Sett någon dö: nej, det är jag glad över
Varit på begravning: ja :(
Sagt att jag hatar någon: ja, tyvärr!
LIVET 

Svart eller vitt:
svart
Skriva eller tala: tala
Öl eller cider: cider helt klart
Nagelbitare:
nope, jag kan inte ens det av ngn konstig anldening
Mobil eller ipod:
går ingenstans utan mobilen, så den :)
Snygg eller charmig:
charmig såklart, inge kul med en snygg som är tråkig lr så jue;)
Lösgodis eller choklad: lösgodis med massa choklad :D
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: seerie tror ja

Festa eller softa: beror på med vilke :)

Sommar eller vinter:
summer ofc
Fredag eller lördag:
`nu äre fredagsmys`, nanana, FREDAG!
Ljus eller lampa:
ljus är mysigast men blir oftas lampa såklart
Kärlek eller vänskap: i want both, men lärt mej att vänskap är viktigare :)

Blev lite olika stilar nu men orkar intee ändra ;) oj nu fick jag bråttom, ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0