josefinas uppdatering

halloj, nu tänkte jag finally skriva efter typ 3 veckor men jag har verkligen inte orkat, så nu kommer lite uppdatering efter jullovey som tar slut imorn :(
Julen var mysig som alltid :D jag fick b.la tv, klocka, parfym, kläder, pengar smink och lite annat sånt., och av elin som känner mej så bra fick man exakt samma som jag köpte till henne, skoj :D
Annars har jag väl mest vart med kompisar, kollat på twilight några gånger (a) älska edward :D och ofc shoppat på mellandags rean!!   tänkte ladda upp allt men just nu är min data så seg så jag orkade inte, men här kmr iaf några grejer,
svart tröja från JC med knappar, syns tyvär inte på bilden :(
oxå från JC
från gina tricot, jätte skön! sen nu kom jag på att en av knapparna ramlade av, men det ska egentligen vara 4
lösnaglar fren depend, ngn slags "plåster" som ska ta bort pormaskar och sånt x) det var väl lite sådär, jag antar att man måste använda den flera gånger för att det sak funka.


Annars köpte jag väl inte mkt mer, jeans från cheap monday och lite trölor från H&M.

Men idag dåra, idag hade jag Kate och Elin fetto dag, det var väl gott men det känns ju som man har gått upp 10 kg, vi åt billys pizza (lunch) sen var det, bullar, kladdkaka, glasstårta, kakor, och chokladmousse, trevlgt trevligt. Nu ska jag iaf  gå och äta och sen ska jag lägga mej tidigt, typ 10 :D börjar 10 över 9 imorn tror jag och jag har börjat vända lite på dygnet :S
har det bra, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0