J,hemma :)

Hola, nu är jag hemma igen, kom egentligen hem vid 12 igår kväll men jag var sjukt trött så jag somnade på en gång ist.

i måndags var vi iaf på Liseberg första gången för mej, jätte kul älskar allt sånt, miin favvo var lätt flum ride och för er som vet vilken colorado är så finns det ju som små vatten pistoler som sprutar vatten strålar ganska hårda som jag lyckades få rakt i örat, inte så mysigt x) sen kollade vi självklart på "lotta på lieberg" x)men dte var kul faktiskt ;)

Dag två, samma dag vi åkte hem, åkte vi paddan (en båttur) och sen shoppade vi lite, köpte en tröja som ni får se senare. Jag och min lillebror gjorde också ngn jätte rolig grej, man var i stora genomskinliga bollar fyllda med luft och sen kunde man springa runt på vatten :) Lite bilder från det, lite annat kmr senare om jag fattar hur jag lägger in bilder utan collage x)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0